Re: NO JAKI W KONCU TEN MODEM KUPIC ! :)))

Autor: krys (krys__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 19:46:20 MET DST

Grzegorz Kasperek napisał(a) w wiadomości: <9o9rit$gas$1_at_news.lublin.pl>...

>zainstalowałem coś koło 100 modemów Zoltrix Spirit u naszych użytkowników w
>ubiegłym roku
>www.woi.lublin.pl
>wszystko na nie nowych komputerach i jestem bardzo zadowolony,
>gdybym miał to robić jeszcze raz z pewnością wybrałbym Zoltrixa
>- w domu też go używam

Potwierdzam.
Urzywałem spirita 1,5 roku i byłem bardzo zadowolony. Bez problemu pracował
na K590MHz+16MRam. Ponieważ przeszedłem na linukasz musiałem go zmienić na
zewnętrzny. W tej chwili mam Acorp'a, który łączy się i razłącza się z
siecią dwa razy dłużej niż spirit.

Pozdrawiam.
krys