Re: (Bylo: Pik w glosnikach podczas POST-u) Teraz: Newsy a Dialog

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 19:04:42 MET DST

GreG <gslabs_at_wp.pl> wrote:

> "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message > A
> dialog nie ma wlsnego serwera irc? A moze icm bedzie Cie wpuszczac?
> Szczerze mowiac nie znam odpowiedzi na zadne z twoich pytan...
Hm...

> Zalezaloby mi jednak na mozliwosci uczestniczenia w tej grupie,
> bedac w domu pod Dialogiem.
Staram sie jak moge :)

> Prosze o wskazowki.
> IP jest przydzielane dynamicznie, bo jest to lacze modemowe.
> Mniemam. ze jest to IP serwera dialogowego...
Mozesz podac jakie to ip? :) Takie pierwsze z brzegu ktore dostales? :)
sprawdzisz je winipcfg (dla win9x) ipconfig (nt/2k) ifconfig (unix) :)

> Wyjasnij mi, co ma serwer newsowy do irc czy icm ?
Do irc duzo nie ma. Za to do icm ma -> icm (a takze tasku)
udostepnia ogolnodosteony serwer newsow - news.icm.edu.pl oraz news.task.gda.pl.

> Jak to ugryzc majac do dyspozycji Dial-up networking ???
Normalnie :) Sposob jaki laczys sie do internetu nie ma
na to wplywu (z tym ze nie do konca - wplyw ma IP jakiego uzywasz)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki