AMD 761+VIA 686B Drivery

Autor: Zezero (zezero_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 19:18:30 MET DST

Między innymi dzięki Waszej pomocy stałem się posiadaczem płyty głównej Epox
EP-8K7A.

Wg instrukcji na dołączony do płyty CD są drivery:

AMD Miniport Driver for Win98/SE(4.8)
AMD Miniport Driver for WinMe(4.8)
VIA BUS MASTER PCI IDE Driver(3.01.1)
686A/B Audio Driver For Win9x (ten akurat mnie nie interesuje)
USB Driver

Czy dla Windowsa 2000 + SP2 nie potrzebuje "Miniport"?
Czy moze musze sobie go sam ściągnąć?
Na http://www.benchmark.pl/ również nie ma dla Win2K

Może gdzieś na polskim serwerze są nowsze wersje tych driverów?

Czy potrzebuje jeszcze jakiś patchów/driverów?
Windows 2000 AGP driver?

Prosze o szybką odpowiedź - płykta czeka, procesor się starzeje ;)

pozdrawiam

--
  00000 Zezero
    00  zezero_at_go2.pl