(Bylo: Pik w glosnikach podczas POST-u) Teraz: Newsy a Dialog

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 18:06:54 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message > A
dialog nie ma wlsnego serwera irc? A moze icm bedzie Cie wpuszczac?
> A czyje IP dostajesz laczac sie z dialogiem?

Szczerze mowiac nie znam odpowiedzi na zadne z twoich pytan...
Zalezaloby mi jednak na mozliwosci uczestniczenia w tej grupie,
bedac w domu pod Dialogiem.
Prosze o wskazowki.
IP jest przydzielane dynamicznie, bo jest to lacze modemowe.
Mniemam. ze jest to IP serwera dialogowego...
Wyjasnij mi, co ma serwer newsowy do irc czy icm ? Jak to ugryzc
majac do dyspozycji Dial-up networking ???

Pozdr.
GreG.