Re: Dlaczego ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 10:50:47 MET DST

"Qba" <qba_at_qba.w.pl> wrote in message

> - Athlon 1.2GHz (wersja 266 FSB)

good ;-)

> - plyta glowna Soltek SL-75 KAV

ehh... ok

> (ze zintegrowana karta dzwiekowa,

ktora jak odpali to mu uszy zwiedna ;-)
niech odzaluje 100 na jakas karte na chipie
yamahy 744

> niestety bez zlacza modemowego,

a po co mu ono? ;-)

> za to 1xISA :)

abit kt7a tez ma isa
a po co mu isa?

> - 256MB DIMM

good ;-)

> DVD LG,

jak potrzebuje ;-) to niech uzywa czesto
zanim padnie ;-)

> BarracudaIV 40GB :)

a co takiego robi na kompie ze potrzebuje dysku 7200rmp

> Jakiez bylo moje zdumienie, gdy po wcisnieciu przyciska Power,
> ciemnosci na monitorze nie za bardzo chcialy ustepowac;

to ci niespodzianka

> Na ten czas wyjalem ze skrzynki wszystkie flaki, postawilem na
> encyklopedii plyte glowna

nastepnym razem lepiej na pudalko po plycie pozlyc gabke/folie
co byla w pudalku i na to plyte

> I nic - znowu ciemnosci;

a chociaz wiatrak na procku odpalil, dysk zacza mielic, diody mignely,
plyta zapiszczala

> Najpierw sprobowalismy odpalic plyte glowna na encyklopedii (bez modemu i
> dyskow); poszlo jak po masle - odpalila :)

nareszcie jakas dobra wiadomosc ;-)

> Uradowany zlozylem wszystko i sprobowalem odpalic cala juz
> skrzynke - i nic ! znowu ciemnosci !

buuuuuuuuu ;-((((

> Teraz pytania:
> - Czy ktos z Was spotkal sie juz z taka sytuacja ?

spieprzonej plyty przy skladaniu chyba ze 3 razy
spieprzenia plyty przy skladaniu zestawu nigdy

> - Czy plyte mogl spalic np. wadliwy zasilacz (np. zwarcie na masie
obudowy)
> lub modem ?

jak by sie zaczela palic to bys poczul ;-)

> (o ile w ogole ktoras z tych czesci byla/jest wadliwa; wina raczej nie
> lezy po stronie innych czesci)

a wiesz to na pewno

A teraz moja rada.
Zaniescie plyte niech wam wymienia. Potem zaniescie wszytkie czescie i
niech wam zloza zestaw w serwisie.

A teraz rada bezposrednio dla Ciebie:
Nastepnym razem jak skladasz zestaw, wykrec z boku
obudowy ten stelaz do ktorej mocujesz plyte, wsadz procka i pamieci,
przykrec plyte do tego stelaza wsadz to do obudowy, podalcz zasilacz.
Jest to najbezpiecznojszy sposob montazu.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!