Re: 1*Win2000 i przerwania 2*kompresja divx

Autor: Krzysztof Wykurz (kwykurz_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 10:58:12 MET DST

Grzech napisał(a):

> Uzytkownik "Krzysztof Wykurz" <kwykurz_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
>
> w w2k tak musi byc. mozna to zmienic, ale zalecalbym, abys
> upewnil sie na 100% czy to konieczne.
> zainstaluj najpierw via4in1 v.4.33
> sterowniki referencyjne nvidia co najmniej 12.41
> wylacz w biosie dzwiek ac'97
> directx 8a
> SP2
> upewnij sie, ze ram masz OK
>
> jesli to nie pomoze, to mozesz wylaczyc acpi
> w biosie i przeinstalowac winde, albo wylaczyc
> acpi w biosie i aktualizowac urzadzenia w menedzerze
> [...]

Witam!
1) wymienilem RAM i teraz kompresja przebiega normalnie ! Dzieki za
wskazowke! Sprzedawca probowal mi wcisnac, ze mam zle poukladane w
glowie ...
2) jednak problem z zawieszaniem grafiki w Win2k pozostal
3) zainstalowalem 4in1 v4.33
4) zainstalowalem sterowniki ref. nvidii v12.41, directX8a, SP2
5) odinstalowalem Ac97 i zainstalowalem ponownie, Win2k wrzucil na IRQ7
ale po restarcie komputera z powrotem wrzucil na IRQ11 ???

i niestety dalej to samo. Podejrzewam, ze to wina karty graficznej, ale
nie mam mozliwosci zeby ja wymienic :(
Aha ! Probowalem tez wylaczyc ACPI w biosie, ale wtedy Win2k w ogole nie
chcial ruszyc ...
A jak pomysle, ze musialbym na nowo wszystko instalowac ... a po drugie
jak wylacze ACPI to po zainstalowaniu Win2k nie bedzie chyba czynna
opcja "przejdz w stan uspienia" czy "stan gotowosci" ??? a czesto z tego
korzystam.

Pozdrowienia:
Krzysztof