Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 09:40:16 MET DST

> chodzi o to 128 MB RAMu ( delikatnie mowiac przy takim sprzecie to
smiesznie
> wyglada ) i o karte graficzna ( MX ) - procek przez 90% bedzie sie nudzil
> ... plyta i proc ok - ale reszta komponentow bedzie mu zawadzac ;)

Chodzi o to ze nie kazdy potrzebuje 256 ramu. Mam 128 i wystarcza (A1,4),
wedlug ciebie na 128 nie ma jak dzialac??
Pozatym MX w wersji 400 to dobra karta i zapewne kolega kupil ja dlatego ze
pudelko od GF3 mu sie nie podobalo.
Zastanow sie czasami co gadasz i staraj sie odpowiadac sensnosnie a nie
komentowac dobry zestaw.
Moze pochwalisz sie swoja konfiguracja? 1GB ramu GF3??
Konfiguracja jest OK, MX to dobra karta a ramu zawsze mozna dokupic.

Pozdro

Piotrek