Re: Uwalilem BIOS podczas upgrade-u - KTO POMOZE !!!

Autor: Zrathen (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 09:32:16 MET DST

Hej :)
Jak masz mielenie flopem to jestes w domu :)
Wystarczy przygotowac dyskietke z starym biosem, dyskietka ma miec auostart,
i musisz po omacku nauczyc sie pracowac na jakims programie do flashowania
( chyba ze wepniesz sobie jakas VGA na ISA ) ....
Jest jeszcze inny sposob ale ..... zbyt ryzykowny - Tobie wystarczy ten -
nie caly BIOS padl .... opbsluga podstawowych funkcji dziala