Uwalilem BIOS podczas upgrade-u - KTO POMOZE !!!

Autor: PiLen (parot_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 08:01:14 MET DST

Programator Biosu ktos posiada???
Ktos wie gdzie znajde cos takiego w Wa-wie?
Prosze o kontakt osoby ktore sa mi w stanie pomoc!
Plyta to ECS K7S5A (sis735).
Flashowalem programem aminf326.exe - ostrzegam przed nim!
Po czyms co ten program zrobil zrestartowal mi sie samoczynnie komputer.
Iiii... nie zobaczylem juz swojego wspanialego windowsa ani biosu.
Slychac tylko dwa powtarzajace sie piski i mielenie flopa!

Co robic!? "poksylina!?"
Piotr