Re: Uwalilem BIOS podczas upgrade-u - KTO POMOZE !!!

Autor: Piotr K (elektron_at_inetia.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 09:12:12 MET DST

Cześć.
Daj spokój, idź wymień płytę na gwarancji. Zrobisz to od ręki a programatora
lub drugiego chętnego który pozwoli ci na dostęp do sprawnej płyty K7S5A też
długo będziesz szukał.

P.S. Też miałem taki problem tydzień temu - ale flasher działą prawidłowo.
U mnie powodem było: chciałem włączyć edytorem biosu nieautoryzowane funkcje
tylko że za bardzo się spieszyłem i skonstuowałem trochę niechodzący bios:)

Pozdrawiam.
Elektron_at_inetia.pl