Re: Przegrzane P3, P4 Athlon, AthlonMP(XP)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 19:58:22 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message

> Nawet filmik zamiescili ;->>

hehe...
dobre ale muzyka co dal podklad muzyczny bym powiesil.

A teraz kilka wlasnych uwag:

a) P4 sie grzeje i o tym wiemy wszyscy. Goscie zdjeli radiator,
a nastepnie przylozyli termometr i co 29*C...... no bez przesady
przeciez gdzies to cieplo ktore sie wydzielilo zeby procek zwolnil musialo
wypromieniowac. No chyba ze procek ma czujnik dotykowy czy
radiator jest czy go nie ma i jak nie "czuje" radiatora natychmiast zwalnia
zanim sie nagrzeje ;-)

moje domysly do a) odstep miedzy odlaczeniem radiatora, a pomiarem temp.
byl wystarczajaco dlugi zeby procek ostygl o czym nie napisano.

b) P4 chodzi bez radiatora i nastepnie przykladaja radiator z WYLACZONYM
wiatrakiam i co...... jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki P4
natychmiast
przyspiesza. Wiec chyba jest jednak czujnk dotykowy ;-)

moje domysly do b) kurcze nie mam pomyslu, pomocy.... no chyba ze
fotomontaz ;-)))

c) teraz sie przyczepie do testu z P3. Mianowicie zdjeli radiator z tego
pentiumka
no i system sie zawiesil potem sprawdzaja temp i co..... 38*C. No chlopaki i
dziewczyny z PIII/CII sprawdz swoje maszyny czy czasem wasze procki nie
pracujea w temp. bliskiej zwisowi, a co gorsza w wyzszej ;-)))))

moje domysly do c) odstep miedzy odlaczeniem radiatora, a pomiarem temp.
byl wystarczajaco dlugi zeby procek ostygl o czym nie napisano.

d) Do testu A1,4GHz w sumie nie mam sie co przyczepiac, procek spalil sie
jak
najbardziej prawidlowa, a jakie fajne zapachy mieli ;-))))

moje domysly do d) raczej zbedne

e) No, a co do Palomino to AMD dalo dupy ;-)

moje domysly do e) Jak to jest w koncu z ta dioda. Z AFAIK na temat
Palomino i diody termicznej to poprostu w jadrze mial byc zatopiony
termistor i mial on mierzyc temperature procka o ochronie przed
spaleniem nic nie pamietam :-(

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!