Re: Monitor Samsung IFT 900

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 20:00:32 MET DST

  ja juz pokupujecie tego sonego, to napiszcie o nim dokladnie na grupe, bo
tak w przyszlym tygodniu chce sobie kupic jakas 19stke, tylko nie badzo na
moim zadupiu (szczecin) mam gdzie sie porozgladac....

i do tego jeszcze mam dylemat - monitor za 2500, czy monitor za 2000 i
seagate 40gb ;))

a w klasie do 2k zl to jak na razie, ale zaznaczam, ze to tylko suche typy
na podstawie parametrow, to:

LG 915ft+ ( 107khz - 1024*768*100hz chyba nie wyrobiu, nie?) za niecale 2
kola
MAG 810FD (110khz, powinien wyrobic, obecnie mam maga 15" i nie narzekam) za
2100
NEC 95F (96) za 1900
NEC FE950+ (110) za 2100
SAMSUNG 950p+ (96) za 1850
SAMSUNG 900 IFT (96) za 1950
SAMSUNG 900NF (110) za 2200 - tu juz sobie dysku nie kupie :(
SONY E400 (96) za 2200 j.w.
VIEWSONIC GS790 (95) za 2200 i tez

i jeszcze w cenniku komputronika wygrzebalem jakies cudo pt MIRO A19F95
(95) za (!) 1549
nie wiem, czy moze miro zeszlo na psy, bo kiedys jak pamietam, to to byla
badzo dobra firma...czy co...

za to na 900NF juz ktos wrzucal na liscie, ze niespecjalnie z geometria...
wiec patrzac po liczbach, to zaczalbym od lg....
ale zapewne to co mozna przeczytac to nie wszystko, zatem prosilbym o opinie
najlepiej posiadaczy ;)
a nastepnie, usmiechnalbym sie w strone sprawdzonego maga.....(tj. monitora
of coz)

a pod koniec tygodnia spreparuje sobie plytke z nec monitor tester i nokia
monitor tester, i zrobie rundke po sklepach (tj mm, bo gdzie indziej, to jak
trafie na plaska 17" to moge mowic o szczesciu)

a i glownie chodzi mi o wady monitorow, i konkrety, bo w sumie stwierdzenie
w stylu mam g420 i jest zajebisty duzo mi nie da, wolalbym raczej w stylu,
no geometria idealna, brak moiry, lekka konwergerencja na lwym gornym roku,
itd

  z gory thx