Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_px.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 11:07:24 MET DST

spoon_at_poczta.onet.pl wrote:
[]
> hmmm... 19 sa mile - mam obok siebie viewsonica a90, jest ladny, ale ja wole
> uzywac TFT'kow - mam cholernie czule oczy na miganie monitora, do 75hz mi oczy
> lzawia a na 85 widze mruganie na jasnych plaszczyznach. moim zdaniem zaden
> monitor CRT nie dorasta do piet TFTkowi pod wzgledem ostrosci i stabilnosci
> obrazu. czasem oczywiscie jest gorzej nieco z kolorami, katem ogladania
> i "cieniami" - choc jest z tym coraz lepiej - na moim kompie nie widac cieni a
> kat widzenia jest ok. wedlug mnie TFT sa najlepsze dla oczu (przynajmniej
> moich).
jeden minus TFT. Wypalające się punkty. I to nie jest kwestia lat 20, lecz
2-3. A to męczy. Myślisz, że dlaczego na LCD są tak krótkie gwarancje? :)

BTW, mnie też męczy ustawienie większości monitorów. U siebie ustawiam na
około 50% kontrast i jasność, wtedy da się długo pracować :) Tyle, że INNI
twierdzą, że nic nie widać, bo za ciemny obraz :))))
[]

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***