Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: spoon_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:29:32 MET DST

:) ROTFL

> niezla ? magia p4 ciagnie co ? BZDURA, to syf a nie zestaw jaki chcesz :) !!
> tani shit - karta za slaba, dysk za maly, pewnie samsung...
> poczytaj post "konfiguracja optimusa" 09.08 17:55
> Kolorowa naklejka P4 i lecisz i placisz za zalosny konfig (do biura :))
> a monitor pewnie jakis tani :) i do bani ! I NIE ZA DARMO !
> karta riva - do grania w nowe gry ? LOL !!

taktaktaktaktaktaaaak!!!

> 17" TO MINIMUM, sam mam 19" !
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hmmm... 19 sa mile - mam obok siebie viewsonica a90, jest ladny, ale ja wole
uzywac TFT'kow - mam cholernie czule oczy na miganie monitora, do 75hz mi oczy
lzawia a na 85 widze mruganie na jasnych plaszczyznach. moim zdaniem zaden
monitor CRT nie dorasta do piet TFTkowi pod wzgledem ostrosci i stabilnosci
obrazu. czasem oczywiscie jest gorzej nieco z kolorami, katem ogladania
i "cieniami" - choc jest z tym coraz lepiej - na moim kompie nie widac cieni a
kat widzenia jest ok. wedlug mnie TFT sa najlepsze dla oczu (przynajmniej
moich).

> Sluchaj grupowiczow a nie specow z optimusa (spece od ssania kasy z
> portfela)
> Konfigow masz na grupie N - poczytaj posty i archiwa.
> Konfig na AMD TB 1.0 GHZ + 256 SDRAM + jakis MSI lub ABIT , epox i masz
> wspanialy zestaw.
> karta minimum to Gforce mx400 (tylko 400!) lub GTS.
>
> poczytaj posty, pogadaj z kumplem, zrobi ci super zestawik jak sie zna za ta
> kase, firmowki dalego za nim podczas testow, gier itp.

podpisuje sie wszystkimi klawiszami...

sam postawilem na AMD, zreszta z wielka uciecha zauwazam ze tu w usa amdeki sa
w wielkiej ofensywie, jest mnostwo zestawow z amd i dostaja dobre notowania w
testach. ja uzywam noteboka compaq presario z duronem 850 i nie mam (na zdnet
testowali to samo tylko z ath1000 i tez nie maja) zastrzezen do wydajnosci ani
stabilnosci (tylko "ge forc" ;) nima). to co prawda zaden skladak, ale desktopa
napewno bym w compaq nie kupil, tylko czesci w internecie. a w polsce
faktycznie chyba najlepiej pogadac z kolega ktory "sie zna"

pozdrawiam
w.