Odp: szybkość dzaiałania procesora - czas przetwarza

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 18:13:27 MET DST


Użytkownik <zetware_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:6f47.00000002.3ba5bc51_at_newsgate.onet.pl...
[...]
> Za rozsądną kasę to wchodzi w grę tylko system rozproszony. Tak jak renderfarm
> do grafiki 3d.
> Skoro jeden komputer mieli jedną klatkę 4s. to 70tyś. klatek zajmie mu ok 78
> godz. Skoro musisz zamknąć się w siedmiu godzinach to z prostego rachunku
> 78/7=11,15 wynika, że potrzeba Ci jeszcze 10 komputerów. Kupujesz 10 komputerów
> średniej klasy (Atlon 1,2G lub coś w tym stylu) po 2,5 tyś PLN / szt. Do tego 1
> monitor i przełącnik na 10 komputerów. Wszystko łączysz w sieć. Dzielisz zbiór
> danych na 11 części. zapuszczasz 11 komputerów na raz i przy odrobinie
> szczęście po 7 godzinach masz dane przetrawione. Pozostaje tylko połączyć
> wyniki i gotowe. Koszt to ok. 30tyś. PLN nie licząc softu.
> Składałem coś takiego do Lightwave i działa do dzisiaj.

Ostatnio był w Chipie ciekawy artykuł o przetwarzaniu
rozproszonym pod Linuxa-powinno być też ONLINE
na http://www.chip.pl

PeJot



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:53:48 MET DST