Odp: szybkość dzaiałania procesora - czas przetwarza

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 13:25:53 MET DST

Użytkownik kadziski <kadziski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9nsmdn$c62$1_at_news.onet.pl...
> Mam następujące pytanie w jaki sposób można zrobić coś takiego.
> Mam program, który pobiera z formularza (ze skanu) informacje, wczytuje je
> do bazy , i miesza nimi. Jednym słowem przerabia je na coś co potrzebuję.
> Teraz mam na taki jeden skan od momentu wczytania do bazy do momentu
> wyplucia efektu ok 4 s.
> W jaki sposób mam obliczyć jaki jest mi potrzeby procesor aby to działało
> przy ko 70 tyś skanów. Chcę aby zakończyło się to około 5-6 godzin od
> rozpoczęcia

Marzenia ;)
Kup najszybszego Athlona (aktualnie 1.4Ghz)+porządną płytę na chipsecie AMD760
(np. Epox 8k7a -załaduj najnowszy bios i "wyżyłuj" ustawienia pamięci na max)
+512MBddr + dysk twardy UDMA100 -do Twoich zastosowań najszybsze są
ostatnie IBM'y/Caviary 7200rpm (no chyba że wyłożysz 2000zł za dysk SCSI 10000rpm
-18GB +kontroler).

Przy powyższym sprzęcie komfort pracy znacznie wzrośnie ...

PeJot