Re: prośba o wycene komputera

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 15:03:32 MET DST

Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote:
> Krzysztof Oledzki <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> :

> oczywiscie, ale wydaje mi sie, ze przedstawionych podzespolow
> czesc osob nie zgodzilaby sie oddac za 4zywce + 2tyskie; z
Mozliwe :)

> drugiej strony majac w reku taki komputer, masz jakis sprzet;
> odwracajac sytuacje jakbys nie mial zadnego komputera, a chcialbys
> sie np. polaczyc z internetem i przegladac www, korzystac z
> poczty, itepe, to musialbys kupic *najtanszy* komputer; i w tym
> momencie posiadany sprzet jakby nie bylo jest dla ciebie wlasnie
> tyle wart, bo go masz i nie musisz nowego /dla ciebie nowego/ kupowac ;)
No tak, z tym ze na P133 to raczeej ciezko bedzie www ogladac :)

> widocznie wypowiadasz sie z miejsca osoby majacej dostep do
> wycofywanego sprzetu
Udalo mi sie po prostu :) Jednorazowa (?) okazja :)

> /tylko kto teraz wycofuje pentiumI, raczej
> sie PII PIII wycofuje? nie?/ niestety nie wszyscy maja ten komfort ;(
Kto wycofuje PII, PIII? :) U mnie ostatnio takie komputery kupowali :)

> przytoczylem przyklad sklepu;
Rozne sa sklepy :)

> wydaje mi sie ze na PCI /bo chyba p133 nie znal czasow agp/
> taka karta bedzie nie lada rarytasem /w sensie trudno dostepna,
> wtedy krolowaly 2MB, 4MB max/
No masz racje ;-) Ale tylko polowicznie - znam wiele osob ktore z checia,
posiadajac plyte glowna z AGP, wymienilyby swoja stara karte PCI na
troszke nowasza (8 MB) AGP :)

> nie mam pojecia n/t przepisow dotyczacych odliczania; czy moze
> to zrobic kazdy obywatel? czy tylko ten co se kupuje sprzet i
> korzysta z wersji, ze jest to mu potrzebne do 1) pracy 2) edukacji?
Nie wiem :) Ja prowadze dzialalnosc gospodarcza ;-) Wiec
na biarzaco zakupy niezbedne do prowadzenia dzialalnosci odliczam
sobie od przychodu :) Podobnie jest z VAT'em :) Dla mnie faktura=
conajmniej 41% tanszy sprzet (22%vat i conajmniej 19%dochodowy)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki