Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 15:18:31 MET DST

Tue, 18 Sep 2001 14:25:47 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(a):

>Ale ja mowilem o duzych sajtach, a nie o takim czyms. Ja Ci podalem
>myrealbox.com, a mi tutaj z ceti.pl wyskakujesz? :(
a ile serverow virtualnych utrzymuje myrealbox.com ? bo takie zadalem
pytanie - czy znasz .... ktory to robi na NW, a Ty mi tutaj z
darmowymi kontami wyskakujesz. Ile powaznych firm korzysta z ich
uslug? Gdzie jakies referencje w postaci klientow? I co to za dostep
phi - pop i imap. A gdzie shell ? gdzie ssh? A kiedy widze
rozszerzenia *.htm to juz .... wiem wszystko.
Pachnie fronpage i innymi takimi wynalazkami, zajrzalem do srodka
-optymalizacja kodu = 0, nie budzi to zaufania.

--
pawel