Re: prośba o wycene komputera

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 09:43:15 MET DST

Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote:
> Krzysztof Oledzki <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> :

> okay; powiedziales to publicznie;
Powiedzialem :)

> a mozesz to udowodnic?
Kazda rzecz jest tyle warta ile ktos jest w stanie za nia zaplacic :)

> calkowicie zgadzam sie z antikomem;
> jak ci sie kolego wydaje ze sprzet jest tyle wart, to ja ci dam
> 4zywce + 2tyskie = ~20PLN i mi kup za to taki komputer;
Dla mnie jest tyle wart - ostatnio skladalem sobie ruter na podobnym sprzecie
i kosztowalo mnie to dokladnie 130 zl = koszt *nowej* karty sieciowej
3c905c :)

> !madrala! = fonetycznie [mondrala]
:)

> sama stacja fdd 3,5" w pierwszym obiegu to 60PLN zas w drugim
Smiesz zartowac? po 35 zl kupuje sie (i to na fakture).

> obiegu 30PLN w okazji 15PLN + transport via poczta, bo okazja z
> allegro; czyli przyjmijmy ze 30PLN;
E... :)

> a co z reszta komputera?
I...

> 2MB karta graficzna pci ma podobna cene; czyli komis 30PLN,
> gielda allegro okazja 15PLN + przesylka;
Za 45 zl kupuje sie S3 trio 3D 8 MB ram.. i to na fakture :)
Jakbys nie wiedzial faktura=od 19% mniej (bo sie odlicza
pozniej od podatku dochodowego). Ponadto sprzet jest na gwarancji.

> szanowny socjalisto nie sluchaj wypowiedzi takich ludzi jak
> Krzysztof, ktorzy /z calym szacunkiem/ zyja w innnym swiecie;
Serio? :)

> tak a'propos to pamietam taka audycje radiowa z 1995 roku;
> dziennikarz sie pytal po autobusach /pewnie ZTM w warszawie/ jak
> wyglada kontroler biletowy; i jakis pan mocno stary powiedzial,
> ze powinien miec mundur i kasownik w reku /bo pamietal czasy
> przedwojenne, kiedy tak bylo/; uwazam, ze twoje Krzysztofe
> spojrzenie topowy sprzet z 1994 roku jest dokladnie tak trafne jak
> zdanie tego pana;
Hm.. ja tutaj nie widze podobienstwa :)

> a w wolnej chwili polecam udac sie na byle gielde i
> zaaktualizowac dane;
Nie chodze tam - jasyc twardziele staraja sie wepchanac stare graty
po cenie za jakie mozna miec nowe czesci :)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Oledzki