Re: prośba o wycene komputera

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 00:44:43 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> :

>Aha! W takim przypadku: 4 zywce + 2 tyskie :)

okay; powiedziales to publicznie;
a mozesz to udowodnic?
calkowicie zgadzam sie z antikomem;
jak ci sie kolego wydaje ze sprzet jest tyle wart, to ja ci dam
4zywce + 2tyskie = ~20PLN i mi kup za to taki komputer;

!madrala! = fonetycznie [mondrala]

sama stacja fdd 3,5" w pierwszym obiegu to 60PLN zas w drugim
obiegu 30PLN w okazji 15PLN + transport via poczta, bo okazja z
allegro; czyli przyjmijmy ze 30PLN;

a co z reszta komputera?

2MB karta graficzna pci ma podobna cene; czyli komis 30PLN,
gielda allegro okazja 15PLN + przesylka;

szanowny socjalisto nie sluchaj wypowiedzi takich ludzi jak
Krzysztof, ktorzy /z calym szacunkiem/ zyja w innnym swiecie;

tak a'propos to pamietam taka audycje radiowa z 1995 roku;
dziennikarz sie pytal po autobusach /pewnie ZTM w warszawie/ jak
wyglada kontroler biletowy; i jakis pan mocno stary powiedzial,
ze powinien miec mundur i kasownik w reku /bo pamietal czasy
przedwojenne, kiedy tak bylo/; uwazam, ze twoje Krzysztofe
spojrzenie topowy sprzet z 1994 roku jest dokladnie tak trafne jak
zdanie tego pana;

pozdrawiam;
a w wolnej chwili polecam udac sie na byle gielde i
zaaktualizowac dane;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \