Re: ECS i dźwięk ...

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 01:26:42 MET DST

Użytkownik Zrathen <zrathen_at_zrathen.mine.nu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9o5oce$8no$1_at_news.tpi.pl...

> Wie ktoś może coś na temat tego czy zintegrowana dzwiekowka z ECS k7vza
> (rev1) obsluguje DirectSound ??
> Po zaistalowaniu sterownikow za diabla nie moge uruchomic na tym dzwieku
> wykorzystujacego directsound :((( ( odpadaja filmy i gry :(((( - jedyne co
> dziala to dzwieki z windy i mp3 .... czy ktos wie co z tym zrobic ??

Jedyne co mi przychodzi do do glowy to SOA nr1.
Nie zastanawialem sie nad tym czy obsluguje DirectSound, po zainstalowaniu
dziala w filmach i w grach chyba tez (bo dzieciaki nie nazekaja).
Moze na nowo zainstalowac trzeba?

Pozdrawiam
Piotr

Ps.
SOA nr1 - Standardowa Odpowiedz Administratora nr1 = "A u mnie dziala"