Re: Zawieszajaca sie gra _

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 18:17:51 MET DST

Użytkownik Hallucinogen <hallucinogen_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9o0s2r$e9c$3_at_news.onet.pl...
> Hi!~
> Mam plyte glowna Abit KT7A Raid i mase problemow ale do rzeczy
> Przy wychodzeniu z gry Delta Force 3 do meni nastepuje zawieszenie
> systemu Win ME nie zawsze ale czesto.
> Probowalem juz wszystkiego wszystkie stery biosy i ustawienia w Biosie
> stawiam na problem sprzetowy poniewarz ta sama gra u kolegi na innym
> sprzecie chodzi ok. inne gry chodza oki.
> Abit kt7a raid
> Riva tnt2 chodzi na AGP 2x
> WDC WD27 3BA na kontrolerze HPT na kontrolerze Via chodzi tylko w ATA33
> 128+64 ram pc 100
> [...]

Muszą być jakieś problemy z pamięcią.
Najlepiej wyrzuć te pc100 i kup nowe pc133.
Poza tym przełącz pamięci na pc100,
daj timing normal i cycle legth-3.
Możesz też dać mddriving na hi.

PeJot