Re: Wieksza ilosc RAMu przy Celeronie (1) - czy warto ? - PILNE

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 18:17:54 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BA35242.BF88DA2B_at_magsoft.com.pl...

> Gdyby tak było, nikt by ich nie kupował :)
>
> W tej chwili wszystkie procesory x86 z wbudowanym L2 cache buforują
> co najmniej 4 GB pamięci. Niektóre pewnie więcej :))

Dla takich procesorów jak Duron nie będzie dużego spowolnienia
powyżej tych 128MB ale wystarczające żeby Athlon w przy dużej
ilości ramu i systemie wielozadaniowym był wyraźnie szybszy.

Jestem w trakcie poszukiwań artykułów o tym, jak znajdę
to napiszę w nowym wątku ...

PeJot