Re: połamac proce?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:26:59 MET DST

Użytkownik "Alti" <alti_at_garbomania.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> m5ab bez smarowania tylko z oryginalna nalepka-pasta. Widzialem ze facet
> ktory to zakladal uzyl do tego duzej sily. Wczoraj zdecydowalem sie krecic
> proce i... zima, nie da sie go sciagnac. Boje sie uzyc za duzej sily bo
moge
> proce ukruszyc. Wydaje mi sie czy nie? Wyjac plyte i probowac dalej czy
> odpuscic bo to zbyt ryzykowne? Gdy plyta byla w kompie to az sie wyginala
> jak probowalem go odczepic.
> Pyt 2.
> Czy starczy olowkiem zamalowac mostki czy lepiej kupic (paste-tasiemke?)
do
> naprawy sciezek na plytkach. Ile cos takiego kosztuje i gdzie we Wroclawiu
> to kupic.
> Wojtek

mam taki wiatrak i ściąga się go ciężko jak cholera. najlepiej wyjmij płytę
z obudowy.
mam taki patent na ściągnięcie tego wiatraka: pod żebra radiatora nad
zapinką
(nie od tej strony co dzwignia, tylko sama zapinka) wpychasz wzdłuż zapinki
cienki wkład od długopisu lub patyczek higieniczny. to spowoduje lekkie
odgięcie zapinki i ułatwia ściągnięcie. podobnie przy zakładaniu.

co do zamalowania mostków to lepiej jednak klejem przewodzącym - ołówek
się osypie i będziesz wszystko rozbierał.
po rozmontowaniu wszystkiego wyczyść to różowe badziewie alkoholem
izopropylowym
lub acetatem (zmywacz do paznokci), wyczyść także stopę radiatora. jeśli
masz
jubilera/grawera w pobliżu, daj mu do wygładzenia stopę radiatora :-))
wyczyść także okolicę mostków L1. do nanoszenia kleju dobra jest cienka
igła,
w razie zapaćkania przeczyść acetatem i próbuj dalej.

silikonowa pasta termoprzewodząca kosztuje ok. 9 zł, klej chyba ze 30

grzech