połamac proce?

Autor: Alti (alti_at_garbomania.com.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:56:47 MET DST

Mam straszny problem! Na proce (TB1.1GHz) jak kupowalem zalozyli mi Titana
m5ab bez smarowania tylko z oryginalna nalepka-pasta. Widzialem ze facet
ktory to zakladal uzyl do tego duzej sily. Wczoraj zdecydowalem sie krecic
proce i... zima, nie da sie go sciagnac. Boje sie uzyc za duzej sily bo moge
proce ukruszyc. Wydaje mi sie czy nie? Wyjac plyte i probowac dalej czy
odpuscic bo to zbyt ryzykowne? Gdy plyta byla w kompie to az sie wyginala
jak probowalem go odczepic.
Pyt 2.
Czy starczy olowkiem zamalowac mostki czy lepiej kupic (paste-tasiemke?) do
naprawy sciezek na plytkach. Ile cos takiego kosztuje i gdzie we Wroclawiu
to kupic.
Wojtek