Czy warto kupic ECS... ;))

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 10:28:15 MET DST

Witam

Dla przesmiewcow tanich rozwian i produktow np. ECS fragment z innego watku:

"> Jeśli twój Athlon pracuje na szynie 133 to czytaj dalej.
> Znam ten problem. Miałem to samo, ale znalazłem przyczynę. Winę ponosi
płyta
> główna (choć to Abit). Coś jest niedograne w konstrukcji płyty i przy FSB
> 133MHz wiesza się w najmniej oczekiwanych momentach (u mnie najczęściej
przy
> przewijaniu okna lub eksploracji dysku). Nie pomogą żadne upgrade'y biosu,
> zmiany konfiguracji, systemu operacyjnego, wymiana osprzętu (wymieniałem
> karty graficzne, pamięci,...), z lub bez UDMA to samo...."

Chodzi o Abita KT7

Oczywiscie nalezy to czytac z przymruzeniem oka bo nie chodzilo mi o
wywolanie swietej wojny wyznawcow Abita przeciwko mnie ;)))

Cytat pochodzi z postu "Problemy z DMA" z 16.09.2001 23:22

pozdrawiam

--
stryjek
stryjek_at_poczta.fm