Re: Bad sectors - czym oznaczyc?

Autor: zetware_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Sep 2001 - 10:25:27 MET DST

> Mam kilka uszkodzonych sektorow na jednej z partycji mojego dysku. Moge ja
> zformatowac ale tylko "szybkim formatowaniem". Jak wlacze jakis program do
> oznaczenia tych sektorow (Scandisk, Norton Disk Doctor). To sprawdzanie trwa
> ok 10h. Czy to normalne dla partycji ok. 3GB?

Mi scandisk "naprawiał" dysk 8GB przez prawie tydzień bez przerwy.
Proponuje przeprowadzić na tej partycji formatowanie z pocją odzyskiwania
uszkodzonych sektorów. Sprawdz jaka to opcja format /? a potem
format partycja: /opcja_do_odzyskiwania_sektorów
Podczas formatowania BAD-y zostaną zaznaczone ale polecam pozbyć się tego dysku.