Bad sectors - czym oznaczyc?

Autor: Ziomall (linda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 07:24:54 MET DST

Czesc.

Mam kilka uszkodzonych sektorow na jednej z partycji mojego dysku. Moge ja
zformatowac ale tylko "szybkim formatowaniem". Jak wlacze jakis program do
oznaczenia tych sektorow (Scandisk, Norton Disk Doctor). To sprawdzanie trwa
ok 10h. Czy to normalne dla partycji ok. 3GB? A moze jest jakis inny
programik, ktory oznaczy mi w miare szybko bad sectors i dysk bedzie nadawal
sie do uzytku?

Pozdrawiam
Ziomall