Re: czy warto zmienic p造te....

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 21:46:03 MET DST

Krzysiek wrote:

> ooo...
> i co padla, jak mi przykro

zostala zamknieta, przy znaczniej mniejszym wkladzie pracy teraz
zarabiam wiecej

> Czyli musiles zle zainstalowac sterowniki albo plyta byla "wrazliwa" na
> pamieci o czym przeczytalbys w instrukcji albo na stronie producenta
> badz w serwisach internetowych poswieconych sprzetowi.

co to znaczy zle zainstalowac sterowniki ????? co to znaczy plyta
wrazliwa na pamieci ??????? na pewno producent plyty pisze w instrukcji
ze co prawda ich produkt odsluguje pamieci SDR ale tylko z pamieciami
xxx bedzie dzialal poprawnie, to nawet nielogiczne, nawet gdyby tak bylo
to i tak nikt by czegos takiego nie zamiescil w instrukcji bo kto by
kupil cos takiego

producent tego scierwa sie do tego nie przyznal bo nigdzie nie zamiescil
loga swojej firmy, po numerze biosu tez nie udalo mi sie jego ustalic
wiec zadnego wsparcia internetowego nie bylo, serwisy sprzetowe testuja
i opisuja tylko firmowe produkty .... czlowieku czy ty wiesz w ogole o
czym mowisz ???????

> Poczytaj to sie dowiesza skoro masz problemy ze skonfigurowaniem.

czlowieku czy ty kiedykolwiek czytales instrukcje obslugi do plyty
glownej ?????????? chyba nie

> No prosze jasnowidza mamy na grupie, to moze
> odrazu nam powiesz jakie liczby wypadna w totka w srode.
> Newet jesli zlozyles i skonfigurowales wiecej komputerow niz ja
> to przynajmniej ja nie ma problemow z konfigurowaniem ich,
> a gdy takie sa to wiem gdzie szukac rozwiazania.

ja nigdy nie mialem problemow z komputerami ktore sam skladalem, ten
komputer o ktorym pisalem kupil moj kolego i zwrocil sie do mnie o
pomoc, z tego co piszesz wynika ze bys nawet nie wiedzial gdzie szukac
wylacznika na komputerze