Re: czy warto zmienic płyte....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Sep 2001 - 13:49:51 MET DST

"jar_kup" <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> wrote in message

> co to znaczy zle zainstalowac sterowniki ?????

Stara wersja ktora nie chce poprawnie pracowac z danym
systemem operacyjnym, w zlej kolejnosci zainstalowane sterowniki...

> co to znaczy plyta wrazliwa na pamieci ???????

to znaczy ze plyta nie bedzie stabilnie pracowac z danymi pamieciami
zreszta po co jak ci to pisze skoro taki ekspert z ciebie to powinienes
to wszytko wiedziec juz dawno

> na pewno producent plyty pisze w instrukcji ze co prawda ich produkt
> odsluguje pamieci SDR ale tylko z pamieciami
> xxx bedzie dzialal poprawnie, to nawet nielogiczne,

ale moze napisac zeby dla najlepszej wydajnosci uzywac tylko
markowych kosci ram

a probowales na www.google.com

> czlowieku czy ty kiedykolwiek czytales instrukcje obslugi do plyty
> glownej ?????????? chyba nie

jak skladam zestaw na danej plycie po raz pierwszy to staram czytac
instrukcje

> ja nigdy nie mialem problemow z komputerami ktore sam skladalem, ten
> komputer o ktorym pisalem kupil moj kolego i zwrocil sie do mnie o
> pomoc,

to miales wkoncu czy nie miales problemy ze skonfigurowaniem tej plyty
z plytami via masz problemy czy nie

> z tego co piszesz wynika ze bys nawet nie wiedzial gdzie szukac
> wylacznika na komputerze

wyraznie starasz sie mnie obrazic, a chamstwa nie znosze
PLONK warning

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!