Re: czy warto zmienic p造te....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 16:48:02 MET DST

"jar_kup" <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> wrote in message

> prowadzilem swoja firme przez prawie 2 lata

ooo...
i co padla, jak mi przykro

> tam nie bylo czego umieszczac w slotach, wszystko bylo zintegrowane
> tylko proca sie wsadzalo i pamiec, co do ustawien biosu i instalacji
> sterownikow no coments (szkoda klawiatury)

Czyli musiles zle zainstalowac sterowniki albo plyta byla "wrazliwa" na
pamieci o czym przeczytalbys w instrukcji albo na stronie producenta
badz w serwisach internetowych poswieconych sprzetowi.

> mozesz oswiecic mnie co bym takiego wyczytal w instrukcji czego sam nie
> wiem ?????

Poczytaj to sie dowiesza skoro masz problemy ze skonfigurowaniem.

> nawzajem, zlozylem i skonfigurowalem wiecej komputerow niz ty
> prawdopodobnie zobaczysz do konca swojego zycia wiec po prostu szkoda
> slow

No prosze jasnowidza mamy na grupie, to moze
odrazu nam powiesz jakie liczby wypadna w totka w srode.
Newet jesli zlozyles i skonfigurowales wiecej komputerow niz ja
to przynajmniej ja nie ma problemow z konfigurowaniem ich,
a gdy takie sa to wiem gdzie szukac rozwiazania.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!