Re: Nowa plyta nie widzi starego CDROM-a

Autor: romus (romus_at_swissinfo.org)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 17:46:17 MET DST

> ja mam tak, jezeli sa zle ustawione zworki master/slave na tym
> urzadzeniu jak chodzi z innym hdd albo czyms na jednej tasmie;
> albo zle tasme odwrotnie wetknieta;

Dzieki za odpowiedz .. ale to chyba nie to ...
Te same ustawienia zworek i na dwoch innych plytach dziala. Chcialbym
natomiast zwrocic uwage, ze po podlaczeniu tasmy naped zachowuje sie tak
jakbym mu odlaczyl zasilanie - diodka nawet nie mrugnie i tacka sie nie
wysuwa - poprostu tak jakby wogolenie nie mial zasilania.

Podsumowujac sadze ze to raczej problem z napieciami albo uziemieniem -
ktorych z elementow aktywnych moze sie zatyka, nie wiem - ale to juz chyba
raczej problem dla elektronika.
Pewnie trzeba bedzie kupic nowy naped.

Pozdrawiam Roman