Re: czy warto zmienic p造te....

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:01:27 MET DST

Krzysiek wrote:

> A moze cos konkretniej bys napisal,
> skladasz i konfigurujesz zestawy w jakies firmie?
> Czy tylko zlozyles kilka kompow dla kumpli.

prowadzilem swoja firme przez prawie 2 lata

> Prawidlowo umiesciles karty w slotach, nie pomieszales w biosie
> ustawien, w prawidlowej kolejnosci instalowales sterowniki.

tam nie bylo czego umieszczac w slotach, wszystko bylo zintegrowane
tylko proca sie wsadzalo i pamiec, co do ustawien biosu i instalacji
sterownikow no coments (szkoda klawiatury)

> O tak. Widze ze nasza dalsza dyskusja od tego miejsca nie ma sensu
> skoro nawet instrukcji nie umiesz przeczytac i potem sie dziwisz, ze
> nie UMIESZ skonfigurowac zestawu.

mozesz oswiecic mnie co bym takiego wyczytal w instrukcji czego sam nie
wiem ????? jak sie montuje kosci pamieci i dlaczego nie nalezy tego
robic na odwrot

> Poki nie nauczysz sie czytac instrukcji i prawidlowo konfigurowac > komputer
> twoje opinie dla mnie nic nie znacza!!!

nawzajem, zlozylem i skonfigurowalem wiecej komputerow niz ty
prawdopodobnie zobaczysz do konca swojego zycia wiec po prostu szkoda
slow

poz.