Re: czy warto zmienic płyte....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 17:44:37 MET DST

"jar_kup" <jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl> wrote in message

> duze

A moze cos konkretniej bys napisal,
skladasz i konfigurujesz zestawy w jakies firmie?
Czy tylko zlozyles kilka kompow dla kumpli.

> z wszystkim z sama instalacja windy i potem z instalacja sterownikow do
> wszystkiego po kolei, koniec koncow nie udalo mi sie odpalic
> zintegrowanej sieciowki, nie udalo mi sie wlaczyc DMA dla dysku, oraz
> zmusic do dzialania karty graficznej w opengl

Prawidlowo umiesciles karty w slotach, nie pomieszales w biosie
ustawien, w prawidlowej kolejnosci instalowales sterowniki.

> po co ????

O tak. Widze ze nasza dalsza dyskusja od tego miejsca nie ma sensu
skoro nawet instrukcji nie umiesz przeczytac i potem sie dziwisz, ze
nie UMIESZ skonfigurowac zestawu.

> via to w ogole pomylka

Poki nie nauczysz sie czytac instrukcji i prawidlowo konfigurowac komputer
twoje opinie dla mnie nic nie znacza!!!

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!