Re: Napełnianie Lexmarka?

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 13:06:08 MET DST

Użytkownik "mb" <m_baran_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś napełniał tusze do lexmarka z32. Podobna nie można ich napełniać
> zwykłym tuszem za względu na rozdzielczość.Prosze o porade

Czesc

Mam Z31. Raz dalem do napelnienia czarny pojemnik i wecej
tego bledu nie popelnie.
Zreszta nie po to chyba kupowales drukarke ktora drukuje w 1200dpi
aby wlewac do niej jakis tani tusz i tracic na jakosci druku.
Mozesz mi wierzyc lub nie, ale roznice pomiedzy wydrukami oryginalnym
tuszem, a dolewanym widac golym okiem!!! Litery sa postrzepione, kartka
jest bardzo mokra i "falduje" sie stasznie. Same wady. Zreszta tusz ktory
wlewaja jest bardzo wodnisty i czesto zostawia kleksy na kartce.

Tak wiec z calego serca odradzam!!!

pozdrawiam
Gozdek