Re: Bardzo prosze o porade - kupuje komputer...

Autor: mdrok (mdrok_at_go2.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:32:20 MET DST

> kolega sie ze mna powyzej zgodzil ze tego mponitora sie NIE OPLACA
> kupowac :)

Ja mam calkiem odmienne zdanie.Gdzies z miesiac temu skladalem kompa
siostrze i tez mialem dylemat z moniotrem.Bylo pare moich postow wlasnie
w sparwie E220.I powiem jedno .Jestem bardzo zadowolony ze wybralem
ten monitor.CO prawda ma on te "druciki"ale one mi nei przeszkadzaja a
obraz jest jak zyleta!!Problemow z geometria nie zauwazylem (wspominali o
niej inni) ale to zalezy od konkretnego modelu.Monitor ten ma naprawde dobre
parametry w rozdzielczosci 1024X768 wyciaga 106Hz ! no ale wiadomo ze
pracuje sie na tych 100 Hz ;)).Ale dla mnie na tym monitorze uzywanie tej
rozdzielczosci jest poprostu grzechem.Ja uzywam przewaznie 1152X864_at_85Hz
.Probowalem takze w 1280x960_at_Hz ale czcionki byly lekko rozmazane , ale to
raczej wina G-force`a 2MX -400 32MB MINT.Wiec nie rozumiem dlaczego nie
oplaca sie sie go qpowac.Ja dalem za niego 1185 pln i naprawde nie
zaluje.Jestem
ciekaw czy te inne podane monitory wyciagna w 1280x1024 81 HZ .A poza tym
te Philipsy Brilance to chyba nie sa plaskie.Niektorzy pewnie powiedza ze
wlasnie
przez to sa lepsze bo nie maja tych wlasnie "drucikow" do podtrzymywania
maskownicy pasmowej.
Reasumujac monitor ten jest jak najbardziej wart uwagi .Za ta cene czyli
teraz w granicach ~1150
jest bardzo dobry wyborem !!.

PS.Zauwazylem ze ten bardziej "wydajne" monitory przy zmianie rozdzielczosci
"pstrykaja" przelaczajac
sie w dany tryb pracy.Na czym polego to "pstrykanie"?U mnie w tandetnym LG
15" 520 SI czegos takiego
nie ma .