Please HELP !!!

Autor: matii (mateuszk_at_eranet.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:40:10 MET DST

Cześć WAM..

Potrzebuje waszej pomocy !!!

Od jakiegos tygodnia, komputer zaczął mi się resetować... tak sam z
siebie...
Konfiguracja:

AMD K6-2 500
160 MB RAM
DVD x6
CD-RW Teac
SB PCI 128
8 GB HDD
GeForce 2 MX
Win98SE
Modem Motorola 56.600

Co to może być???

Najczęściej resetuje się gdy oglądam DIVX, lub DVD po ok. 5 - 10 min., lub
gdy próbuję się połączyć z internetem, poprzez modem. Klikam na ikonkę
mojego połączenia w dialupie`ie i komputer się restartuje.
Modem raczej wykluczam, bo teraz go wyciągnąłem i dzieje się dokładnie to
samo... ( przynajmniej przy divx`ie :) ).
Jutro będe go testował w pracy.
System już dwa razy reinstalowałem ( nawet instalowałem win95 i w2k - to
samo !!! )

Jak gram (np. Paris-Dakar, Max Payne) , nic sie nie dzieje.

Czy ktoś się już spotkał kiedyś z czymś takim???

Bardzo proszę o pomoc !!!