Re: KUPILEM :-))))

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 11:19:37 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Mimo wszystko za taka cene to b.dobra plyta z bardzo duzymi
> mozliwosciami podkrecania. Roznica w szybkosci chipsetow
> kt266 a kt266a wcale nie jest taka znaczna, tzn. nie odbija sie
> to tak bardzo na ogolnej wydajnosci systemu by za to placic
> pare set slotych wiecej (tak slyszalem).

sam nie testowałem, ale różnica jest znaczna w testach. zobacz na
www.tomshardware.com cenowo to niczym nie będzie się różnić, chipset
jest nóżkozgodny z kt266 i będzie kosztował tyle samo najprawdopodobniej.
po prostu kt266 to pierwsza, niedopracowana wersja chipu. kt266 za to na
razie
odstawia konkurencję dość znacznie. różnica pomiędzy kt266 a kt133a jest
minimalna,
i jeśli tak bardzo nie chcesz przepłacać to sobie kup płyte na kt133a

grzech