Re: Pentium i PentiumMMX

Autor: Robert Drygas (rdrygas_at_go2.nospam.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:10:42 MET DST

". : : Krzysztof : : ." wrote:

> sa to afaik zestawy overdrive czy jakos tak :) Co ci ten MMX ?!!!
> BEZ SENSU ZMIANA !

W zasadzie MMX nie jest mi niezbedny, bo komputer dziala sprawnie i
bezproblemowo, ale mam akurat troche kasy i chcialem cos zmienic. Ale
narazie same klody... Poza tym walcze narazie tez z BIOSem i twadzielami
- stary BIOS widzi tylko 8,4GB i nie wiem czy zaktualizowac BIOSa czy
poszukac uzywanej osemki. Co radzicie?

> Kup cos nowego a dziadka sprzedaj.

Mam slabosc do zabytkow (tylko bez skojarzen prosze) ;-)

> Naprawde sie nie oplaca zaprzatac sobie tym glowy. Dzis mamy procki
> 2.0GHZ.
> Stare plyty maja ograniczenia itp itd.

Tak, moja ma np. ograniczenie ustawienia zworkami max 200MHz.

--
Robert