Re: Jaki kupic komputer???????

Autor: Krait (krait_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 11:09:03 MET DST

> No juz nie przesadzaj! Gdzie w DETALU za te pieniadze zlozysz maszynke?
Nie
> zapomnij o pirdolkack jak witrak, mysz , klawiszura, fdd i modem czy
> sieciowka: solidne razem=250pln (logitechy i inne cooler mastery,
> pierdolki...)
> Wojtek

OK przyznaje troche sie pomylilem ( ja kupilem taki zestaw ale dysk 40GB i
bez DVD )
Oto wycena z PCProjekt Krakow ul. Starowislna 65 na dzien 10.IX 2001
300zl (enlight )

daje nam to ok 3700 jak kubi B IV 40GB to 3400 jak ma 4500 to na reszte ma
1100zl chyba powinno wystarczyc ( a jak braknie 200zl to przy takim wydatku
warto chyba dolozyc ). Jak wszystko w jednym sklepie to powinni dac rabat.

I gdzie tu porownanie do
>ADAXie jest Pentium 3, 800 MHz, dysk twardy 20 Gigabajtów, Karta G-forc
>(czy jakoś tak), i jest za 3700 zł

 KRAIT
  krait_at_interia.pl
  ICQ 16291093