Re: Pentium i PentiumMMX

Autor: Robert Drygas (rdrygas_at_go2.nospam.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 12:10:37 MET DST

"Grzech" wrote:

> obejrzyj sobie dokladnie plyte - byc morze obsluguje proce MMX. to
> bylo chyba jadro P55C, pamietam, ze na mojej plycie byla opisana
> zworka.

Jedyne opisane zworki na plycie to:
1. BUS FREQ
2. CPU-CORE FREQ
3. CLEAR PASSWORD
4. CLEAR... (tu nie wiem co, bo w tym miejscu jest naklejka) 5. SYSCLK -
co to jest?
6. TEST... (uwaga jak wyzej)
7. KBO... (i znowu naklejka)
8. TEST ONLY - co to jest?

Jest jeszcze kilka innych w roznych miejscach - ale nie podpisane.

> jesli tego 166 masz np. cyrixa, a wstawisz 200mmx to komp
> bedzie dwukrotnie szybszy...

Wiem tylko, ze Pentium 166 - na procesorze przymocowany jest radiator,
nie chce go na razie odpinac, a instrukcji do plyty nie posiadam.

--
Robert