Re: Pentium - AMD: brak zdecydowania

Autor: Widmo Komunizmu (trash_at_pisz.na.niusy.invalid)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 01:47:14 MET DST

On Thu, 13 Sep 2001 16:10:28 +0200, Yablon wrote:
> na jakich systemach? moze nie umiesz zainstalowac i skonfigurowac
> systemu :)

nope. od pewnego czasu via jest notorycznie naweidzana przez
bledy sprzetowe, chociazby ostatni przypadek z linuxem kaszaniacym
sie z niektorymi plytami na skutek zle skonfigurowanego przez bios
chipsetu. poza tym via nie lubi udostepniac dokladnych danych
dotyczacych bledow, co utrudnia ich poprawianie. ogolnei rzecz biorac
chipsety via lepiej sobie odpuscic.