Re: cafe internet?

Autor: antikom (antikom_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 20:29:15 MET DST

> do kafejki uzywany bez gwarancji
> troche bym sie bal dac taki sprzet do uzywania ludziom

Kto powiedział że bez gwarancji?istnieją firmy które dają gawarancje.
Nie mówię tu o sytuacjach ekstremalnych kiedy na P90 puszcza się MP3 i daje
klientowi do korzystania z internetu (z mojej autopsji)

P300

> a to zalezy czy kafejka ma byc tylko do internetu czy tez do grania

A właśnie trzeba rozróżnić te z grami i te bez gier

> za ta oplacalnoscia to watpie

Niestety skończyła się hossa na kafejki,coraz więcej ludzi ma internet w
domu.Dla kafejek sytuacja się będzie tylko pogarszała