Re: Jaki kupić dysk do ok. 500zł?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:06:45 MET DST

Niejaki(a) RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> bo przez rok pracy w serwisie mialem TONY Ux :) na 1 fuji przypadalo
> 10-20 seagate Ux ..

tylko, ze tych seagate'ow sprzedaliscie 10-20x wiecej niz fuji? :>

a na serio - moze taka partia, trudno tutaj mowic o czymkolwiek. jednak
ja do Uxx mam dosc duze zaufanie i teraz jak nei moge dorwac fuji 5400
to montuje wlasnie Uxx :) naczy sie montowalem, bo od kilku miesiecy
posucha, nikt nie chce kompa sobie kupic... toz to jest jakas epidemia,
lub przesycenie rynku :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jeremy B. - Fallout2 Dev. (Interplay)__________|