Re: cafe internet?

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:40:20 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Piotr S." <azazel69_at_wp.pl> wrote in message

> tyle ze do gier 3d wystarczy procek ~800MHz i gf256 ddr
> a nie athlon1,4GHz ;-)

heh zgadza sie , zapomnialem dodac swoja konfguracje
czyli tani duron 800-900 , Gf2 mx 400 (nie 200!) , dysk 10GB wystarczy ,
256MB ramu SDram , tanie obudowy nie choinki , sieciowki na realtek-u za
50zl , muzyka SB128 , monitory (w zaleznosci od portfela , ale najlepiej 17"
bo przecietny uzytkownik na to najbardziej zwraca uwage) , plyta gl. to
najtansze , moze byc na starym chipie KT133 , byle tanio a dzialac bedzie
sprawnie .
do tego najlepiej win2k (bo system mozna w latwy sposob skonfigurowac dostep
do zasobow komputera , dysk na partycji NTFS bedzie nie do wyczyszczenia - w
kaffe to jest wazne) , no ale wiadomo win2k kosztuje , win98se jest tansze .
winME nie kupuj bron Boze .

W sumie to ja mam takiego kompa i nie narzekam , dysk tylko 40GB :-))
ew. geforce2 na DDRach