Re: mustek SCSI

Autor: Nadolniak (dolniak_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 18:01:07 MET DST

> walczę właśnie ze skanerem mustek SCSI, komunikuje on się z komputerem
przez
> dołączony port SCSI w formie karty ISA, podejrzewam że to jakiś
uproszczony
> kontroler SCSI, oczywiście najnowsze sterowniki posiadam......do rzeczy:
> port się instaluje w systemie, skaner jest wykrywany "czasami", skaner
> działa jeszcze rzadziej,

Nie wiem czy o to chodzi, ale zewnetrzne urzadzenia SCSI np. skanery sa
wykrywane przez windows'a tylko gdy skaner jest wlaczony w trakcie
uruchamiania systemu.
Jesli wlaczysz skaner po starcie windows'a, to musisz wejsc do menedzera
urzadzen i wybrac: skanuj w poszukiwaniu zmian sprzetu. Dopiero wtedy skaner
bedzie widziany.

Nadolniak
dolniak_at_friko5.onet.pl