BARDZO PILNE !!! Padł mi dysk - potrzebny program do odzysku danych

Autor: Adam P. (adam1p_at_poland.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 14:46:35 MET DST

Ludzie ratujcie !!! Padł mi dysk na którym mam / miałem bardzo ważne pliki
potrzebuję je jakoś odzyskać.

Uszkodziło chyba sektor gdzie zapisane są informacje o partycjach, bo jak
uruchomiłem fdiska i dałem informacje o partycjach to mi wywalił komunikat:
"brak zdefiniowanych partycji", a partycje były dwie po 4 GB każda,
natomiast Ranish Partition Manager widzi że są jakieś partycje, ale
podświetla je na czerwono i wywala jakieś monity o błędach. Ciekawe jest też
to że BIOS pokazuje że dysk ma pojemność 25 GB, a to jest dysk 8 GB Seagate.

Ludzie doradźcie jakiś dobry program i ewentualnie skąd można ściągnąć
(chyba że ktoś podrzuci na priva).
Jest to dosyć pilne !!!

Z góry dzięki
adam1p_at_poczta.onet.pl