Problem z Norton Antivirus

Autor: Kaczo (kaczo_at_ANTYSPAM.interweb.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 15:50:44 MET DST

Witam...

Jestem posiadaczem systemu windows2000pro pl. Od wielu lat uzywam NAV -
tak tez bylo na tym systemie - caly czas wersja nav2000 - dzis (po
liveupgrade) zaczely sie pojawiac probelmy - nie mam juz ochrony
systemu. Pojawia sie blad "Could not initialize NAVAP device" pozniej
jeszcze jeden podobny. Odinstalowalem i zainstalowalem raz jescze - to
samo. Zainstalowalem wersje 2001 i teraz rowniez "Could not initialize
NAVAP device" z tym ze jest to jedyny komunikat (nie pojawia sie
nastepny) i nie moge nawet skanowac systemu w celu znalezienia wirusow.

Nigdy cos takiego mi sie nie zdarzylo. pewne jest rowniez, ze nie mam
zadnego wirusa dlatego tak mnie todziwi - prosze pomozcie bo nie lubie
byc bez ochrony...