Re: BARDZO PILNE !!! Padł mi dysk - potrzebny program do odzysku danych

Autor: Adam P. (adam1p_at_poland.com)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 07:31:38 MET DST

Dzięki wszystkim, udało mi się uratować dane. Potwierdziły się moje
przypuszczenia, o uszkodzonych wpisach w tablicy FAT, udało mi się ją
odtworzyć programem EasyRecovery, następnie przeskanowałem dysk programem
NDD z pakietu Norton Utilites i po tej operacji komputer zaczał już widzieć
obydwie partycje wraz z ich zawartością, potem jeszcze tylko scandisk, który
walił komunikatami o błędach jak nigdy i wszystko jest OK. Obyło się bez
formatowania dysku. Parę plików tylko uszkodziło i je straciłem, ale to co
najważniejsze mam.
Ponad 20 godzin się męczyłem przez 2 dni, ale warto było.
Teraz już będę mądrzejszy i co jakiś czas będę robił kopię najważniejszych
plików.

Jeszcze raz dzięki wszystkim
Pozdrawiam
adam1p_at_interia.pl