szybkość dzaiałania procesora - czas przetwarzania

Autor: kadziski (kadziski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 12:32:25 MET DST

Mam następujące pytanie w jaki sposób można zrobić coś takiego.
Mam program, który pobiera z formularza (ze skanu) informacje, wczytuje je
do bazy , i miesza nimi. Jednym słowem przerabia je na coś co potrzebuję.
Teraz mam na taki jeden skan od momentu wczytania do bazy do momentu
wyplucia efektu ok 4 s.
W jaki sposób mam obliczyć jaki jest mi potrzeby procesor aby to działało
przy ko 70 tyś skanów. Chcę aby zakończyło się to około 5-6 godzin od
rozpoczęcia